Doğal Kolajen mi, Kolajen Takviyesi mi?

Doğal kolajen kaynakları aslında hayatımızın her yerinde karşımıza çıkan, araştırdığımızda günlük hayatımızda hiç de yabancı olmadığımız besinlerdir. Hiçbir kolajen ürünü takviyesi alınmasa da tüketilen yiyeceklerin bazıları kolajen bulundurduğu için yeterli miktarda olmasa da kolajen almış olunur. Fakat bu doğal takviye, cilt sarkmalarının ya da eklem ağrılarının önüne geçmek için yeterli bir miktar değildir. Bedenin kolajen üretimine destekte bulunmak ve kolajen kaybını yavaşlatmak veya durdurmak adına yaş ilerledikçe çeşitli yollardan kolajen takviyesi almak gerekebilir.

Bu yazımızdaki bilgilendirmemizde destekleyici kolajenlerden bahsederken üzerinde durduğumuz iki ana besin kaynağımız balık kolajeni ve sığır kolajeni olacaktır. Bu iki hayvandan alınan hayvansal gıdalar kolajen takviye piramidinin en üstünde yer almaktadır. Fakat tam bu noktada sağlığımızı tehdit eden bir noktaya dikkat çekmek isteriz ki kolajen bildiğimiz kırmızı etin aksine daha çok “sakatat” diye adlandırdığımız kısımlarda bulunmaktadır. Balıklarda ise kolajeni en çok barındıran bölge derisidir (pul kısımları). Balık türü olarak da morina, somon, orkinez balıklarında faylasıyla bulunmaktadır.


Fakat maalesef günlük kolajen kaybının miktarı, her gün bu tür gıdalar ile beslensek bile kaybı karşılamayacak şekildedir. Sağlık açısından incelersek her gün sakatat ve türevlerini yemek, yağ oranı oldukça yüksek balık türlerini tüketmek kolestrol ve kilo problemi başta olmak üzere birçok sorunu beraberinde getirecektir.


Biz Naturalift olarak, bir şasede; bir öğünde alabileceğiniz maksimum kolajeni içeren ve bunu 0 şeker ve 0 tatlandırıcı oranıyla barındıran ürünümüzü sizlere sunarak hem kolajen kaybınızı gidermenizi hem de bunu beslenmenizi dengeleyici bir biçimde yapmanızı sağlıyoruz.

4 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör